Conditii de livrare a cadourilor Happybox


Cadourile Happybox pot fi livrate in trei moduri: 

-
 prin e-mail (posta electronica) la adresa de e-mail mentionata de dumneavoastra in momentul efectuarii comenzii online a unui cadou Happybox Print-at-Home. Vezi mai multe detalii despre Happybox Print-at-Home in pagina dedicata.
-
 prin curier rapid, in cazul cadourilor Happybox Letter (scrisoare, voucher, plic) sau Box (cutie, brosura, voucher). Cadourile Happybox Letter vor fi livrate la adresa mentionata de dumneavoastra in momentul realizarii comenzii (adresa de livrare). Va rugam sa verificati cu atentie datele introduse in sistem si sa completati corect toate campurile. Plicurile vor fi livrate prin compania Fan Courier, oriunde in tara. 
prin serviciul intern, in cazul cadourilor corporate. Clientii corporate ce comanda cadouri Happybox pentru angajati, parteneri sau clienti pot beneficia de livrare gratuita prin serviciul intern de livrare oferit de Happybox. Consultantul Happybox ce se ocupa de clientul corporate va urmari toti pasii, de la alegerea cadoului potrivit, contractare, facturare si incasare, pana la urmarirea livrarii la sediul companiei.  

Livrarea prin curier se va face folosind serviciul de curierat al companiei Fan Courier. 

Serviciul STANDARD  

Folosind serviciul de curierat rapid Standard, veti beneficia de livrarea expeditiei intr-un termen mediu de 24 de ore din momentul preluarii. Acest termen poate varia in functie de greutate, dimensiuni si destinatie. Expeditiile se vor prelua de luni pana vineri (09:00-15:00) iar la cererea expresa a clientului expeditiile preluate vineri se vor trimite cu mentiunea de livrare sambata, cu conditia specificarii in cadrul comenzii a acestei preferinte.


Serviciul EXPRESS LOCO 

Serviciul Express Loco presupune livrarea expeditiei in aceeasi zi in cadrul aceleasi agentii FAN Courier. Express Loco 4h si Express Loco 6h sunt disponibile pentru adrese de preluare si livrare din Bucuresti si Ilfov (localitatile imediat apropiate liniei de centura). Ora maxima de inregistrare a unei comenzi in dispeceratul FAN Courier pentru livrare in aceeasi zi este 12:30, de aceea va rugam sa introduceti comanda online pe website-ul Happybox pana, cel tarziu, la ora 12:00, sa alegeti serviciul de curierat Fan Courieri Express Loco si sa ne sunati imediat pentru preluarea urgenta a comenzii. Nu garantam livrarea prin serviciul Express Loco, comanda online trebuie preluata de un consultant Happybox ce verifica imediat disponibilitatea curierului pentru livrare in aceeasi zi. Livrarea se face in 4 sau 6 ore din momentul inregistrarii comenzii in dispecerat. 

Modalitatile de livrare disponibile: 

1.     
 Livrare standard in Bucuresti si Ilfov in 1-2 zile lucratoare 

         Cost: 11 lei (TVA inclus) 
 

Pentru a beneficia de acest serviciu de livrare este necesar sa faceti comanda pana in ora 15:00. Comenzile facute dupa aceasta ora vor fi procesate incepand cu urmatoarea zi lucratoare.
 

2.      Livrare in Bucuresti prin serviciul Express Loco   

         Cost: 21 lei (TVA inclus)
 

Comanda trebuie facuta pana in ora 12:00 (de Luni pana Vineri) pentru a se putea face livrarea in intervalul celor 4-6 ore alocate de Fan Courier.
 

3.      Livrare standard in intreaga tara in 1-2 zile lucratoare 

         Cost: 16 lei (TVA inclus)
 

Pentru a reduce durata de livrare va recomandam sa faceti comanda pana in ora 15:00. Comenzile facute dupa aceasta ora vor fi procesate incepand cu urmatoarea zi lucratoare. 


Happybox va lansa periodic oferte speciale ce pot include livrarea gratuita a cadourilor Happybox. Verifica permanent ofertele Happybox si beneficiaza de servicii gratuite sau la costuri reduse. 

De retinut: Fan Courier nu efectueaza livrari Duminica. 

In cazul intarzierii livrarii unui colet, Happybox se angajeaza sa verifice alaturi de partenerul sau, Fan Courier, cauza care a dus la aparitia unei astfel de situatii si sa va informeze cu privire la statusul livrarii. Happybox nu se face responsabila pentru introducerea gresita a datelor de livrare si a nelivrarii coletului la timp. Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati daca coletul este intr-o stare buna atunci cand semnati pentru primirea acestuia. In cazul in care coletul este deteriorat, va rugam sa nu il acceptati.
 

Important:
 Aceste termene pot suferi modificari in perioadele aglomerate ale curierului, precum sarbatorile. Va rugam sa comandati cu cel putin 3 zile inainte de data dorita a livrarii pentru a evita o situatie nedorita, precum intarzierea livrarii de catre curier datorita aglomerarii livrarilor in acea perioada. 

Aceste informatii pot suferi modificari. Happybox poate introduce alte companii de curierat, cu costuri si termene diferite ce pot fi vizualizate in procesul de comanda online.
 
 

Daca ai nevoie de mai multe informatii, ne poti scrie pe office@happy-box.ro si in cel mai scurt timp vei primi informatiile solicitate.