Ai primit un cadou Happybox? 

Noi te vom ajuta sa folosesti voucherul Happybox pentru a rezerva una din activitatile si experientele ce fac parte din cadoul Happybox primit de tine.
 

Cadoul Happybox reprezintă ceva cu adevărat special: posibilitatea de a trăi o experiență personală, plină de momente memorabile! De ce spunem asta? Cu Happybox poți alege dintre numeroasele activități prezentate în broșura online, la locațiile atent selecționate de ambasadorii Happybox. Ofertele noastre satisfac și cele mai exigente gusturi și pot oferi, alături de o persoană dragă, o ieșire binemeritată din cotidian. Pregătește-te de noi momente de neuitat! Daca vrei sa aflii mai multe informatii despre cadourile Happybox atunci vezi si pagina
 Ce este Happybox. 

Din acest moment noi, cei de la Happybox, ne vom asigura că vei avea parte de o experientă memorabilă, așa cum îți dorești. Suntem siguri de acest lucru pentru că am strâns o multitudine de variante de experiențe și activităti pentru tine. 
 
 
 
Tot ce trebuie să faci este să răsfoiești printre ele online, să îți alegi pachetul de servicii care ți se potrivește (din categoria cadoului tău), să trimiți alegerea ta către noi, iar în urma confirmării consultantului Happybox, să te bucuri de alegerea făcută și de experiența aleasă la locația selectată.
 
 
 
Astfel, tu îți vei alege singur/ă activitatea preferată iar noi o vom programa în funcție de programul tău, fără să mai plătesti ceva! Altfel, nu ar mai fi cadou. :)
 

Primul pas a fost deja făcut!
 
Cineva drag s-a gândit la tine și ți-a oferit ceva special. Cadoul Happybox ales pentru tine este selectat automat de sistem in momentul introducerii codului unic de securitate. Numai cu acest cod alocat special pentru tine vei putea initia rezervarea online a activității dorite. 
 
Pe voucherul Happybox este trecut acest cod cu care vei avea posibilitatea sa selectezi activitatea dorita apoi sa completezi formularul online cu informațiile personale și data dorită a experienței alese. Apoi, un consultant Happybox așteaptă cererea ta de rezervare și o va procesa imediat!  
 

Reguli si sfaturi utile:  

Alege pachetul de servicii potrivit!
 
Cadoul Happybox îți oferă dreptul de a alege una din experiențele, activitățile sau sejururile turistice prezentate online în categoria cadoului primit. Verifică lista actualizată și vezi exact ce ți se potrivește.
 
 
 
Respectă valabilitatea voucherului! 
 
Voucherul tău are un cod unic de securitate și o dată limită a valabilității. Rezervă activitatea dorită și trăiește o experiență memorabilă până, cel târziu, la data înscrisă pe voucher. Sistemul anulează automat voucherele expirate!  
 
 
 
Trimite rezervarea online la Centrul Happybox!
 
Secțiunea online “Am un Happybox” a fost creată special pentru tine. Conține pașii ce trebuie urmați și formularul pe care îl vei completa pentru a finaliza rezervarea. Nu uita să ai voucherul la îndemână deoarece va trebui să introduci codul de securitate. 
 
   
 
Verifică disponibilitatea partenerului ales!  
 
Inainte de a trimite rezervarea online către Centrul Happybox asigură-te că partenerul dorit de tine are disponibilitate. Rezervarea se face exclusiv la noi, iar consultanții Happybox trimit cererea ta de rezervare către partenerul ales în urma verificării datelor introduse de tine în formularul de rezervare. Confirmarea locației vine numai dacă există disponibilitate.
 

Rezervă din timp! 
Alege pachetul de servicii dorit cu cel puțin două săptămâni înainte de data dorită a experienței. Astfel, vom avea timp să procesăm cererile în ordinea sosirii către centrul nostru de rezervări și să garantăm către partenerul ales. Așteaptă confirmarea consultantului Happybox înainte de prestarea propriu-zisă a serviciilor de către partenerul nostru. Tine cont de faptul că, de sărbători, locațiile au alte oferte speciale și nu se poate valorifica voucherul Happybox.
 
 
 
Trăiește din plin!
 
Ai primit un cadou special, un cadou care îți dă dreptul de a trăi o nouă experiență memorabilă. Folosește-l din plin și bucură-te de serviciile alese. Prezinta voucherul completat la locatie in momentul sosirii. Si nu uita: tu vei plăti doar serviciile extra, pachetul ales de tine ți-a fost oferit cadou.  
 
 
 
Trimite-ne și nouă un feedback! :)
 
Dorim să îmbunătățim serviciile oferite clienților noștri și să alegem numai parteneri de încredere, care înțeleg ce înseamnă calitate și respect. Trimite un e-mail la adresa feedback@happy-box.ro și spune-ne cum au fost serviciile Happybox și cele ale partenerului ales de tine. Te vom răsplăti cu beneficii Happybox, precum discounturi, upgrade-uri și alte mici surprize.  
 

Partenerii Happybox au oferte si tarife speciale pentru Sarbatori (Paste, Craciun, Revelion, 1 si 8 Martie, Valentine's Day, 1 Mai, alte sarbatori legale etc.). Ofertele Happybox nu sunt valabile in perioada principalelor sarbatorilor din an si in perioadele pentru care exista alte oferte speciale pregatite de parteneri (inclusiv in perioadele targurilor sau evenimentelor culturale si sportive). Nu se garanteaza confirmarea unei rezervari pentru pachetul Happybox in aceste perioade aglomerate. Daca doresti sa folosesti voucherul Happybox pentru o perioada speciala si sa afli mai multe detalii, nu ezita sa ne contactezi.  

Esti pregatit sa folosesti voucherul Happybox pentru a rezerva o noua experienta? 

Atunci intra pe pagina "
Am un Happybox" si incepe procesul de rezervare online. 

In urma cererii de rezervare (revendicarea voucherului Happybox), prestatorul serviciilor poate confirma sau infirma posibilitatea asigurarii serviciilor turistice sau de agrement ori relaxare solicitate. Confirmarea solicitarilor de rezervare se va face in limita disponibilitatilor prestatorului. Happybox isi rezerva dreptul de a anula orice rezervare/programare facuta cu un cod de securitate fals sau in cazul unei tentative de refolosire a unui cod de securitate revendicat anterior. Orice tentativa de frauda va fi comunicata organelor legislative competente. Va rugam sa retineti ca, prin completarea formularului online, transmiteti doar o solicitare de rezervare. Veti fi contactat in curand pentru confirmarea rezervarii. 

Prin completatarea formularului online si apasarea butonului pentru a-l trimite, consimtiti ca ati luat la cunostinta de prevederile legii 677/2001 actualizata, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. 

Happybox (SC Travel Studio Turism SRL) prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra in scopuri de gestiune economico-financiara si administrativa, precum si de marketing, reclama si publicitate. Datele dvs. nu vor fi dezvaluite unei terte persoane. Pe viitor, aceste date ne permit sa va tinem la curent cu activitatea noastra. In cazul in care nu doriti aceasta, nu apasati pe butonul "REZERVA ACUM". Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor.
 

Lista pachetelor incluse intr-un cadou Happybox poate suferi modificari. Happybox isi rezerva dreptul de a modifica pachetele, de a sterge anumite oferte sau anumiti parteneri, de a adauga oferte noi sau servicii noi in cadrul pachetelor existente. In acelasi timp, Happybox poate modifica pretul cadourilor Happybox, atat in sensul scaderii preturilor prin lansarea unor oferte speciale cat si prin marirea preturilor datorita modificarilor de pret aparute in cadrul serviciilor incluse in pachete. Marirea tarifelor serviciilor oferite de partenerii Happybox va duce automat la ridicarea preturilor cadourilor Happybox. Orice modificare de pret nu va afecta beneficiarul unui cadou Happybox. Acesta va rezerva pachetul dorit fara costuri suplimentare. In schimb, lista ofertelor poate fi diferita in momentul alegerii unui pachet de catre beneficiar, fata de momentul achizitiei aceluiasi cadou Happybox.  

Important: rezervarea unei experiente Happybox are caracter ferm. Din momentul cererii unei experiente Happybox, dupa introducerea codului de securitate si completarea formularului online sau dupa transmiterea cererii de rezervare prin e-mail sau telefonic, nu se mai poate anula rezervarea iar voucherul se considera revendicat (nu mai poate fi folosit din nou). Anularea rezervarii, din orice motiv, duce la anularea voucherului Happybox. Rezervarile Happybox sunt finale, iar in urma trimiterii rezervarii catre Happybox, rezervarea nu permite modificari sau anulare. Anularea, de catre beneficiar, totala sau partiala a serviciilor comandate, atrage penalizarea beneficiarului cu 100% din valoarea serviciilor comandate.  In astfel de situatii, costul cadourilor Happybox achizitionate nu se returneaza, iar serviciile se considera prestate (voucherul Happybox va avea statusul revendicat/folosit). In situatii de forta majora, Happybox va incerca sa ajute beneficiarul cadoului Happybox sa modifice data aleasa sau locatia, acest lucru fiind posibil numai cu acordul prestatorului final si implica costuri aditionale ale serviciilor de rezervare/modificare oferite suplimentar. Achizitia unui cadou Happybox si rezervarea unei experiente Happybox implica acceptarea acestor termeni si conditii, alaturi de acceptarea Termenilor si Conditiilor generale aplicabile website-ului Happybox. Va multumim pentru intelegere. 

In cazul rezervarii unei experiente turistice, check-in si check-out (preluarea si eliberarea camerelor) se face conform politicii fiecarei unitati de cazare in parte. Va rugam sa respectati ora de eliberare a camerei, orice depasire poate duce la costuri suplimentare pe care le veti achita la fata locului. Va rugam sa tineti cont de faptul ca pentru Early check-in (solicitarea camerei inainte de ora stabilita de locatie) sau Late check-out (eliberarea tarzie a camerei) se pot percepe taxe suplimentare, in functie de durata. 

Indiferent de natura experientei/activitatii rezervate, in cazul neprezentarii beneficiarilor (no show) la data (sau ora, daca este cazul) solicitata prin comanda de rezervare, voucherul Happybox nu mai poate fi folosit, iar aceasta atrage penalizarea beneficiarului cu 100% din valoarea serviciilor comandate. Rezervarea se va considera anulata, pentru toate serviciile solicitate. Daca clientul (beneficiarul) nu soseste la locatia rezervata la ora mentionata in cadrul rezervarii/programarii, se va considera neprezentare (no show). Este obligatia beneficiarului sa anunte prestatorul final (locatia rezervata) cu cel putin 4 ore anterioare orei rezervarii/programarii despre posibilitatea unei intarzieri (in cazul programarilor la saloane sau restaurante).
 

Rezervarea unei experiente/activitate Happybox folosind un cod de securitate valid aflat pe voucherul Happybox va fi garantata in sistemul de rezervari Happybox prin folosirea codului de securitate ca metoda de plata. Codul de securitate valid va reprezenta garantia oferita de beneficiar cu privire la solicitarea serviciilor dorite. Anularea sau modificarea rezervarii implica pierderea acestei garantii, iar codul de securitate nu mai este valid.
 

Dupa finalizarea rezervarii online si confirmarea din partea locatiei si din partea Happybox, beneficiarul cadoului va merge la locatie, in data rezervata, cu voucherul Happybox completat in intregime. In unele situatii, exista taxe hoteliere, taxe locale ce nu pot fi incluse in pachet si ce se achita obligatoriu direct la receptia hotelului. Valoarea acestor taxe este de aproximativ 1% din pachetul de cazare iar suma de achitat la receptie se va comunica clientilor hotelului la sosire, daca este cazul. Serviciile suplimentare cazarii prezentate in oferte ca fiind incluse sau cu titlu gratuit pentru clientii locatiei, pot deveni indisponibile din motive ce tin strict de locatie (exp. parcare plina, internet nefunctional, piscina in reparatii etc.). Happybox nu poate fi raspunzator de calitatea si/sau cantitatea serviciilor prestate la locatia rezervata. Fiecare furnizor raspunde pentru serviciile prestate in cadrul propriei locatii. Va rugam sa ne atrageti atentia imediat atunci cand sesizati anumite inadvertente. Happybox face mereu totul posibil pentru ca ofertele sa satisfaca si cele mai exigente gusturi. 

Reclamatiile privind calitatea si/sau cantitatea serviciilor rezervate vor fi facute in scris, de catre beneficiar, direct la fata locului, direct prestatorului serviciilor (locatia rezervata).
 

In acelasi timp, beneficiarul (clientul final) raspunde de eventualele pagube produse la locatia rezervata. Daunele provocate de beneficiar (clientul final) vor fi achitate de acesta. Beneficiarul (clientul final) se obliga sa ia la cunostinta conditiile de prestare a serviciilor fiecarui furnizor si sa le respecte, acest lucru include, fara a se limita la, respectarea regulilor de acces la facilitati, comportarea decenta, acceptarea programului de functionare etc.
 

Fiecare oferta inclusa in cadoul Happybox poate fi suplimentata cu alte servicii sau alte tipuri de camere. Pentru un sejur cu mai multe nopti, pentru un pachet cu mai multe servicii sau mai multe persoane in cadrul grupului dumneavoastra (prieteni, colegi sau familie), va rugam sa ne contactati si va vom comunica suplimentul ce trebuie achitat peste voucherul Happybox. Noul pachet astfel format va avea aceleasi conditii precum rezervarea unui pachet Happybox. 

Echipa Happybox 

 

Pentru mai multe informații și asistență cu privire la cadoul dumneavoastră happybox, nu ezitați să ne contactați la adresa de e-mail office@happy-box.ro.