Ai o intrebare legata de cadourile happybox si utilizarea acestora? Mai jos gasesti raspunsurile de care ai nevoie.


1.      Ce sunt cadourile Happybox? 

Cadourile Happybox sunt o alternativa la cadourile clasice, oferind o multitudine de experiente si activitati de petrecere a timpului liber. Sunt potrivite pentru orice ocazie: Craciun, Paste, 8 Martie, Ziua Indragostitilor, aniversare, nunta etc.
 

Exemple: sejur la pensiuni frumoase, cazare la hoteluri de lux, zbor cu avionul, rasfat la spa, o escapada de lux, curs de pictura, lectii de dans si multe altele!
 

Poti afla mai multe si din sectiunea online dedicata: Ce este happybox?
 

2.      Din ce sunt formate cadourile happybox? 

Va oferim experientele cadou Happybox sub trei forme diferite. Indiferent de forma aleasa sau disponibila in momentul cumpararii, procedura ramane neschimbata, beneficiarul cadoului Happybox isi va alege singur activitatea preferata cu ajutorul codului unic de securitate inscris pe voucher.   

Cadoul Happybox poate fi trimis direct prin e-mail in varianta Print-at-Home.
 

Cadoul Happybox poate fi format din cutie, brosura si voucher (Corporate Box)sau poate fi oferit sub forma de scrisoare eleganta in plic, alaturi de voucher (Letter).
 

Poti afla mai multe detalii despre fiecare forma de prezentare accesand pagina dedicata fiecarei variante. 

PRINT-AT-HOME: 

Cea mai simpla si mai rapida solutie oferita de Happybox. Alege varianta unui cadou Happybox electronic sau metoda de livrare a cadoului prin e-mail. Beneficiarul cadoului happybox va primi toate informatiile necesare prin e-mail, alaturi de scrisoarea introductiva si voucherul securizat ca atasamente. Cu ajutorul codului unic de securitate generat de sistem, beneficiarul isi va alege activitatea dorita si va trai o experienta frumoasa. 


BOX: 

Adresate in mod special clientilor nostri corporate, cadourile Happybox pot fi formate din cutie eleganta, brosura detaliata si voucher securizat, toate realizate la cea mai buna calitate tipografica, garantand o reactie pozitiva din partea beneficiarilor. Se realizeaza in urma unui contract cu Happybox, se personalizeaza cu brandul partenerului nostru corporate, iar beneficiarii isi aleg singuri activitatea preferata. Cutiile cadou happybox se realizeaza pentru campanii de marketing, recompensarea angajatilor si partenerilor, fidelizarea clientilor sau promovarea produselor. Pot fi premii sau cadouri, stimulente sau recompense. Daca doriti sa aflati mai multe despre Happybox si solutiile noastre pentru compania dumneavoastra, atunci contactati-ne la adresa de e-mail office@happy-box.ro sau telefonic (detalii contact AICI). Mai multe detalii despre solutiile adresate companiilor puteti gasi si in sectiunea online dedicata: SOLUTII CORPORATE
 

LETTER: 

Adresate atat clientilor corporate cat si celor individuali, cadourile Happybox sub forma de scrisoare (letter) surprind prin calitate si inventivitate. Plicurile frumoase contin scrisoarea introductiva si voucherul securizat, imprimate la calitate ridicata pentru a garanta oferirea unui cadou elegant. Mai multe detalii despre conceptul Happybox letter gasiti in pagina dedicata: Happybox Letter. Companiilor le oferim posibilitatea de a introduce o felicitare sau de a personaliza scrisoarea Happybox cu mesajul brandului propriu. Mai multe detalii despre solutiile adresate companiilor puteti gasi si in sectiunea online dedicata: SOLUTII CORPORATE
 

3.      Cum functioneaza Happybox? 

Este simplu! Tot ce ai de facut este sa urmezi cei 3 pasi:
 

OFERA! Alege din gama de cadouri Happybox si ofera cadou persoanelor dragi o experienta de vis!
 
REZERVA! Cel care va primi cadoul Happybox va selecta activitatea preferata si va face rezervarea direct la Centrul de Rezervari Happybox (on-line sau telefonic)
 
DISTREAZA-TE! Beneficiarul prezinta voucher-ul si se bucura de experienta aleasa! (fara sa mai plateasca nimic)
 

4.      Care este valabilitatea unui cadou happybox? 

Valabilitatea cadoului Happybox este mentionata atat in cadrul procesului de achizitie cat si direct pe voucherul primit. Momentan, data expirarii este 31 MARTIE 2017, asa cum apare pe voucher. Acest termen poate diferi in functie de campania promotionala Happybox, de personalizarea ofertelor corporate sau din alte motive. Happybox isi rezerva dreptul de a modifica oricand ofertele incluse in cadourile Happybox din diferite motive precum: adaugarea de noi oferte online de la parteneri noi sau vechi, scoaterea unor oferte vechi din catalogul online, stergerea unor furnizori din lista partenerilor Happybox din diverse motive (inchidere locatie, servicii necorespunzatoare, alte cauze).
 

5.      Care sunt cadourile Happybox? 

Cadourile Happybox sunt prezentate direct pe pagina principala (Home page) a website-ului nostru. Pentru a gasi  cu usurinta cadoul Happybox potrivit, le-am organizat in functie de tema acestora, astfel: Turism, Romantism, Deluxe, Relaxare, Aventura, Gastronomie, Familie. In fiecare categorie vei gasi acele cadouri Happybox ce includ experiente si activitati ce corespund acestor teme.  Cadourile Happybox disponibile momentan sunt Sejur in Doi, Escapada de Lux, Family Vacanta de Vis si Evadare in natura. Cadourile Happybox sunt organizate in functie de tematica si pretul activitatilor incluse.
 

6.      Care dintre cadouri au acoperire nationala? 

Din gama de cadouri Happybox, cele cu activitati turistice au acoperire nationala: Sejur in Doi, Escapada de Lux, Family Vacanta de Vis si Evadare in natura.
 

7.      Care sunt preturile cadourilor Happybox? 

Preturile cadourilor Happybox variaza intre 150 si 650 de lei:
 
Aceste preturi pot suferi modificari. Intodeauna verificati pretul afisat online in cadrul achizitiei unui cadou Happybox. 

8.      Cui se adreseaza cadourile Happybox? 

Oricui! Cadourile Happybox contin experiente pentru un numar variabil de beneficiari, de la experiente pentru o singura persoana, la activitati speciale pentru cupluri, familii sau grupuri, in Bucuresti sau in toata tara! Cadourile Happybox sunt potrivite atat familiei, persoanelor dragi, prietenilor si colegilor de la birou. Angajatorii vor gasi cadoul sau stimulentul potrivit pentru angajati in gama Happybox. Fiecare beneficiar al unui cadou Happybox isi va alege singur activitatea dorita. Companiile vor putea oferi partenerilor de afaceri si clientilor un cadou elegant din gama Happybox. 
 

9.      Unde se gasesc cadourile Happybox? 

Cadourile Happybox pot fi achizitionate oricand de pe site-ul
 www.happy-box.ro. Magazinul online ne ofera flexibilitatea de a ne adapta fiecarui client, comenzile pot fi facute 24h/24, 7 zile/7, procesarea lor se face chiar in ziua primirii sau in urmatoarea zi lucratoare.  

10.   A.   Pot sa schimb un cadou pe care l-am cumparat? 

Da. Daca doresti sa schimbi cadoul pe care l-ai cumparat, este necesar sa iei legatura cu un consultant Happybox si sa prezinti bonul fiscal sau factura corespunzatoare comenzii facute. Atentie! Cadoul Happybox se poate schimba cu unul aflat in aceeasi categorie de pret sau cu unul mai scump! Daca nu esti din Bucuresti si doresti sa schimbi cadoul Happybox, costurile de livrare vor fi suportate de catre tine.
 
Vom fi mereu alaturi de clientii nostri pentru a gasi cel mai bun cadou. Te vom ajuta cu schimbarea cadoului comandat si iti vom oferi orice informatie vei avea nevoie. Contacteaza-ne si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.
 

10.   B.   Pot sa rezerv o experienta inclusa in at cadou decat primit?

Da. Daca ai primit un cadou Happybox dar doresti sa rezervi o experienta inlusa in alt cadou Happybox, atunci te rugam sa iei legatura cu noi pentru a afla toate detaliile. Vom permite rezervarea unei alte experiente cu aplicarea unei taxe de modificare sau gratuit. Trimite-ne un e-mail la adresa office@happy-box.ro si spune-ne despre cadoul primit, care este codul unic si ce experienta doresti.

11.      Voucher-ul este valabil doar pentru activitatile incluse in lista online corespunzatoare? 

Un voucher este valabil pentru activitatile incluse in lista online corespunzatoare, insa este posibil ca pe parcurs sa introducem si alte activitati sau sa inlocuim unele expirate. Activitatile disponibile online in momentul achizitiei pot diferi, in mica masura, de cele disponibile in momentul rezervarii. Un voucher este valabil pentru o singura experienta. Daca doresti sa rezervi o experienta din alta categorie decat cea primita cadou, te rugam sa ne contactezi pentru a te ajuta cu gasirea celei mai bune activitati. 

12.      Exista costuri suplimentare pentru beneficiarul cadoului? 

Nu. Cel care beneficiaza de cadoul Happybox nu are costuri suplimentare privind realizarea serviciilor specificate in lista activitatilor. Daca beneficiarul doreste un serviciu care nu este inclus in experienta aleasa, atunci acesta va trebui sa achite direct partenerului Happybox suma necesara. In unele situatii vom oferi serviciul suplimentar de asistenta gratuita in vederea completarii pachetului ales cu alte servicii. 

13.      Pot cumpara mai multe cadouri Happybox pentru a beneficia de un sejur complet? 

Bineinteles ca puteti cumpara mai multe cadouri Sejur in Doi sau Escapada de Lux pentru a beneficia de un sejur complet. In ziua experientei se vor preda partenerului nostru toate voucherele folosite. 

14.      Care sunt costurile si durata de livrare a unui cadou Happybox? 

Cadourile Happybox vor fi livrate la adresa mentionata de tine in momentul realizarii comenzii (adresa de livrare). Va rugam sa verificati cu atentie datele introduse in sistem si sa completati corect toate campurile. Coletele vor fi livrate prin compania Fan Courier, oriunde in tara, conform standardului de livrare al curierului. In procesul de achizitie online veti vedea curierii disponibili si veti putea selecta optiunea dorita.   

Happybox monitorizeaza constant transportul produselor la dumneavoastra. In cazul in care vor fi intarzieri in livrare vom lua legatura cu firma de curierat si vom face tot posibilul pentru ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in cel mai scurt timp. Va vom anunta in timp util de orice posibila intarziere. 

Costurile si termenele de livrare ale cadourilor Happybox sunt, dupa cum urmeaza: 

Pentru livrari in Bucuresti: 11 lei (TVA inclus), livrarea urmand a se face in termen de 1-2 zile lucratoare de la efectuarea comenzii on-line sau de la efectuarea comenzii telefonice; 

Pentru livrari in tara: 16 lei (TVA inclus) livrarea urmand a se face in termen de 1-2 zile lucratoare de la efectuarea comenzii on-line sau de la efectuarea comenzii telefonice; 

Aceste termene pot suferi modificari in perioadele aglomerate ale curierului, precum sarbatorile. Va rugam sa comandati cu cel putin 3 zile inainte de data dorita a livrarii pentru a evita o situatie nedorita, precum intarzierea livrarii de catre curier din cauza aglomerarii livrarilor in acea perioada. 

Costurile de livrare pot suferi modificari iar Happybox poate adauga alti curieri pentru livrarea comenzilor. 
Pentru mai multe detalii vezi sectiunea Conditii de Livrare. 

15.      Se poate livra un cadou Happybox direct beneficiarului? 

Da. Daca vrei sa livrezi cadoul direct beneficiarului este necesar ca plata sa fie facuta in avans, on-line cu cardul sau prin transfer bancar. Dupa inregistrarea platii, cadoul va fi livrat la adresa dorita. Putem scoate informatiile legate de plata din pachetul livrat. Pretul, factura si alte detalii ale comenzii nu vor fi trimise beneficiarului cadoului. 

16.      Cum pot fi la curent cu promotiile si campaniile Happybox? 

Pentru a fi mereu la curent cu campaniile promotionale Happybox te poti abona la newsletter. Vom afisa mereu promotiile in cadul website-ului nostru.

17.      Am o pensiune/restaurant/sala de fitness etc. Cum pot introduce ofertele mele in cadourile Happybox? 

Daca conduceti o locatie frumoasa, cu servicii bune, atunci puteti deveni furnizor de servicii Happybox oricand. Trebuie doar sa ne contactati iar noi vom incepe demersurile pentru introducerea pachetele dumneavoastra in cadourile Happybox chiar de maine. Afla mai multe si din pagina dedicata "Deveniti partener". Clientii nostri se vor bucura sa afle ca noi oferte sunt disponibile pentru rezervare.

Daca nu ai gasit raspunsul pe care il cautai, ne poti scrie pe office@happy-box.ro si in cel mai scurt timp vei primi informatiile solicitate.